204

سی پیک کے تحت  اقتصادی زونز کی تیز تعمیر کیلئے حکمت عملی مرتب 

اسلام آباد۔ سرمایہ کاری بورڈ نے آئندہ 2سال کے دوران پاک چین اقتصادی راہدای (سی پیک)کے تحت تعمیر کیے جانے والے 7مخصوص اقتصادی زونز کی تیز ترین تعمیر کیلئے جامع حکمت عملی مرتب کرلی ہے۔ 

چین پاکستان اقتصادی راہداری منصوبے (سی پیک) کے سیکرٹریٹ کے طور پر سرمایہ کاری بورڈ نے 9 مخصوصی اقتصادی زونز کی نشاندہی کی تھی تاہم 7 زونز کا نوٹیفیکیشن جاری کیا گیا ہے۔سرمایہ کاری بورڈ کے چیئرمین ہارون شریف نے کہا ہے کہ ان اقتصادی زونز میں زمین کے حصول، یوٹیلیٹی سروسز، سیکورٹی اور بنیادی ڈھانچے کے مسائل کے خاتمے کیلئے ہنگامی اقدامات کیے جائیں گے تاکہ مقررہ وقت میں ان کی تکمیل کو یقینی بنایا جا سکے۔

 انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ (ن) کی سابق حکومت نے خصوصی زونز کی تعمیر کے حوالے سے مسائل کے خاتمہ پر کوئی توجہ نہیں دی تھی جس سے ان کی تعمیر میں تاخیر ہوئی۔انہوں نے کہا کہ پہلے راشکئی، ایم ون نوشہرہ اور چائنہ سپیشل اکنامک زون دھابیجی کے 3زونز پرخصوصی توجہ دی جائیگی جس کے بعد ایم تھری علامہ اقبال انڈسٹریل سٹی اور فیصل آباد زونز پر دوسرے مرحلہ میں خصوصی اقدامات کئے جائیں گے۔ انہوں نے کہاکہ مخصوص اقتصادی زونز کی تعمیر سے ملک میں مقامی و غیر ملکی سرمایہ کاری کے فروغ میں صنعتی و تجارتی سرگرمیوں میں بھی اضافہ ہوگا اور روز گار کے نئے مواقع پیدا ہوں گے۔